Monday 20 October 2014

PEMAKANAN MENENTUKAN KESIHATAN KITA

Memang benar, kalau pemakanan kita baik, kesihatan juga akan menjadi baik Bagi akhi yang sudah terkena stroke sejak Jun 2009 pemakanan kesihatan memang sentiasa dicari. Macam-macam produk herba akhi coba, dan paling akhir pertemuan dengan seorang sahabat baru, Pak Lah namanya yang juga telah mengalamin stroke telah memberi peluang untuk akhi mencoba produk terbaru "Panax Gold" yang diedar oleh Neu Herba. Kesannya memang superb. Ianya seakan Pati Ayam Brand, botolnya juga hampir sama.

Selepas mencuba (yang diberi percuma) oleh Pak Lah akhi sudah terasa agak lain, menaiki tangga ke tingkat 3 sebuah bangunan kedai tidak seperti biasa, kalau dulu akhi terpaksa rehat di setiap tingkat tapi kali ini agak mudah untuk sampai ke tingkat 3, tak penat macam biasa. Itu hari kedua akhi. Tapi hari ketiga kaki akhi bengkak luar biasa, oleh kerana sudah biasa minum atau makan herba akhi anggap itu sebagai tindak balas atau healing crisis. Maka akhi terus meminta Ustaz Nordin yang memperkenal Pak Lah kepada akhi mendapatkan lagi Panax Gold itu dan pada sebelah malam Ustaz Nordin hantar produk Panax Gold itu kerumah. Akhi minum pada sebelah malamnya. Memang tindak balasnya berterusan, denyut sakitnya mula terasa.

Tidur malamnya, terasa lena  sangat. Dan pada pagi keesokkan harinya bengkak kaki akhi dah berkurangan. Pada sebelah petangnya, akhi terasa nak makan roti canai, jadi akhi pun bercadang untuk naik bas ke Greenwood tetapi bila sampai diperhentian bas, akhi ubah fikiran terasa nak jalan kaki ke Greenwood sekitar 2 kilometer dari perhentian bas itu.

Perjalanan ke Greenwood itu terasa lancar dan tak rasa penat pun.... dan akhirnya walaupun berhenti dalam dua tiga kali sampai juga akhi ke warung yang selalu akhi lepak dan minum itu, minum disitu dan lebih kurang sejam kemudian akhi pun mula berjalan balik, seperti juga perjalanan pergi tadi tak penat dan lancar aje walaupun terpaksa berhenti juga dua tiga kali, akhirnya sampai juga ke rumah.

Berbalik kisah Pak Lah, dari ceritanya Pak Lah memang sangat teliti dan memilih pemakanan, semuanya aspek dia ambik kira, bila berjumpa dengan Panax Gold Pak terus mengamalkannya dan baru 8 botol dalam sebulan setengah Pak Lah sudah pulih 85 persen. Dan Pak Lah begitu yakin dengan produk ini malah dia dah mula meninggalkan ubat hospitalnya. Doktor sendiri menurut Pak Lah amat teruja melihat perkembangan yang dialami Pak Lah.

Membaca brocernya, akhi memang yakin kerana semua ramuan atau kandungan Panax Gold adalah dari herba terbaik iaitu Gensing Liar, Goji, Ginkgo Biloba, Kurma Merah Cina, Radix Astragalus dan Pati Ayam. Harganya tidaklah begitu mahal kalau dibandingkan dengan khasiatnya.

6 RAMUAN PANAX GOLD
Menurut Pak Lah dan kajiselidik yang akhi buat Panax Gold bukan sahaja boleh menyihatkan badan tetapi juga boleh merawat pelbagai penyakit kronik saperti jantung tersumbat, sakit lutut, Sesak nafas dan lain-lain.

Ada banyak testimoni menunjukkan
penyakit-penyakit seperti jantung tersumbat, sesak nafas, sakit dada, kolestral tinggi, masaalah hormon wanita kesemuanya boleh ditangani dengan baik.

Seorang doktor, Dr. Razali pakar kanak-kanak turut menyarankan penggunaan produk ini dan beliau mempunyai keyakinan yang tinggi produk ini mampu menghalang penyakit-penyakit kronik kerana ianya mampu melancarkan perjalanan darah.

Kalau ada yang berminat dan ingin mencuba, sila hubungi akhi di talian 010-7888313 atau 010-7887313 atau Email: akhinosaiskandar@gmail.com


No comments:

Post a Comment