Sunday 7 April 2019

PERTEMUAN SEMULA YANG AMAT MEMBERI MAKNA

Akhi dah lama tak jumpa dengan CA (Nama singkatan). Akhi kenal dia pada tahun 2005, masa tu dia baru menjadi jutawan yang melahirkan beberapa orang jutawan dalam satu program. Baru-baru ini Akhi bertemu dengan seorang OnlineNetworker (Cik Moon namanya) yang kenal CA dan berjanji akan membawa CA ke tempat Akhi. Bila berjumpa kami berpelukan sambil bercerita tentang kisah silam 15 tahun lalu sebelum Akhi stroke. Sekarang dia menjadi mentor kepada Cik Moon. CA sudah pun menjana RM42juta dalam masa 5 tahun dan sekarang bergiat dalam sektor hartanah. Dia juga telah berjaya melahirkan 150 orang jutawan termasuk ND Lala & Khairol R gitaris Kumpulan AKAR. Sekarang CA dan Cik Moon mempelopori suatu Program e-commerce yang madus operandinya tidak ada 3-S iaitu SALES, STOK & SERVICES. Tiada langsung risiko dan mudah menjana pendapatan kalau sedia dibimbing oleh mentor dan pemimpin-pemimpin yang sudah berjaya. Bonusnya besar dan akan dibayar hari-hari jika anda aktif.

Cik Moon setelah 8 bulan menjana lebih RM100ribu dengan tiga minggu pertama menjana RM6ribu dan satu bulan setengah berikutnya beliau berjaya mengumpulkan RM21K. Yang menariknya seorang networker dibawah beliau telah berjaya mengumpulkan pendapatan sebanyak RM35ribu dalam 49 hari sahaja. Sekarang Akhi bersama mereka dan sedang giat mempromosikan program e-commerce tersebut.

Sesiapa yang berminat nak mendengar pencerahan program tersebut boleh la hubungi 
Akhi @011-10861516.

CA yang kini menjadi mentor kepada program tersebut sedang memberikan penerangan bimbingan dan latihan di kelas kami di Taman Permata Hulu Kelang pada setiap Jumaat jam 8.30 malam

No comments:

Post a Comment